1. گلفروشی آنلاین
  2. محصولات نهالستان
  3. خرید نهال میوه به؛کاشت، نگه‎داری و تکثیر
خرید نهال میوه به

خرید نهال میوه به؛کاشت، نگه‎داری و تکثیر

بدون دیدگاه
  • اگر به دنبال درختی زینتی با میوه‌های معطر هستید که در طول سال سبز و شاداب نیز است، باید به سراغ پرورش درخت به بروید. اگرچه میوه به مانند دیگر میوه‌ها پرطرفدار نیست اما نقش مهمی در اقتصاد کشاورزی جهان به‌ویژ در دوران استعمار کشورها داشته است.

    معمولاً میوه‌های زرد رنگ درخت به برای تهیه مربا، شربت و ژله مصرف می‌شوند. شکوفه‌های این درخت بسیار شبیه به شکوفه‌های سیب و میوه آن کمی شبیه به گلابی است. تا زمانی‌که شرایط مناسب رشد را فراهم کنید، پرورش نهال میوه به دشوار نخواهد بود.

    روش نگهداری درخت به

    – خاک؛ نهال میوه به با انواع خاک‌ها سازگاری دارد. اما مناسب‌ترین خاک برای رشد این درخت خاک‌های رسی و شنی است.

    – دما؛ نهال میوه به تقریباً در هوای معتدل و سردسیر به‌خوبی می‌تواند رشد کند بنابراین بهترین دما برای این درخت بین 15 تا 20 درجه سانتی‌گراد است.

    – نوردهی؛ نهال میوه به برای این‌که میوه‌دهی مناسب داشته باشد باید در نور کامل آفتاب قرار گیرد. توجه داشته باشید که نرسیدن نور کافی باعث توقف رشد درخت نمی‌شود اما در میزان میوه‌دهی تأثیر فراوانی دارد.

    – آبیاری؛ معمولاً درخت‌های جوان بیشتر به آبیاری احتیاج دارند. با توجه به شرایط آب‌وهوایی و میزان بارندگی دو بار در هفته آبیاری برای نهال میوه به مناسب است.

    – کوددهی؛ درخت به را سالی یک‌بار در اواخر زمستان یا اوایل بهار با کودهای حاوی ازت، نیتروژن مخلوط شده با کمپوست تغذیه کنید.

      فصل کاشت درخت به

    با توجه به نوع تکثیر درخت به می‌توانید از اوایل پاییز تا آخر زمستان آن را بکارید.

     فصل هرس درخت به

     شاخه‌های اضافه درخت جوان را هرس کنید تا در دوران بلوغ سنگین نشود. بهتر است شاخه‌های مرده، بیمار و آسیب دیده را به‌ محض ظاهر شدن هرس کنید.

    روش تکثیر درخت به

    درخت به را می‌توانید به 4 روش جدا کردن پاجوش، خوابانیدن شاخه، پیوند زدن و قلمه زدن تکثیر کنید. با این‌حال روش پیوند زدن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    قیمت نهال به در گیلان و شمال

    قیمت نهال به عوامل زیادی بستگی دارد. شما به عنوان یک خریدار باید نوع نهال، تعداد، سن و ویژگی‌های دیگر را در نظر بگیرید. پیشنهاد ما این است که برای این‌که یک خرید مطمئن داشته باشید می‌توانید به‌صورت حضوری به تولیدی گل و گیاه سرو طلایی در گیلان مراجعه کنید

    فروش نهال میوه به در گیلان و شمال

    تولیدی گل و گیاه سرو طلایی، یکی از تولیدکنندگان باسابقه و خوشنام در گیلان است که انواع نهال میوه را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار علاقه‌مندان و خریداران می‌گذارد.

    به‌خاطر داشته باشید که خرید از این مجموعه نه‌تنها تضمین‌کننده کیفیت است، بلکه در کلیه مراحل پرورش، نگه‌داری و تکثیر  با هرگونه مشکلی برخورد کنید، مشاورین با تجربه  این مجموعه در کنارتان خواهند بود.

    در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه خرید نهال میوه و مرکبات و یا سایر محصولات سایت مانند کاج لاوسون، درخت انجیلی و نهال گواوا و عنبرسائل و …  از بخش تماس با ما سایت سرو طلایی اقدام نمایید

    سوالات متداول

    چه کار کنیم میوه به سالم وبدون کرم خوردگی باشد؟

    درختان میوه باید سالی سه بار علیه آفات مختلف سمپاشی شوند . اسفند-تیر-شهریور .

    از چه نوع کود می توانیم برای تقویت نهال به استفاده کنیم؟

    برای تقویت درختان می توان از کود سه بیست به صورت دو قاشق در بیست لیتر اب حل شده زیر هر درخت سه تا چهار لیتر ریخته شود هر ماه تکرار شود تا اوایل پاییز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    5/5 (1 Review)

    راهنمای خرید

    سفارش از طریق تلفن و واتس آپ 09113818646 مهندس همتی :
    موقعیت گلخانه :استان گیلان
    ارسال شهرستان اتوبوسی و به انبار ترمینال مقصد خواهد بود ( باربری )

    خرید حضوری:
    آدرس نهالستان: گیلان - پره سر - رو به روی ایستگاه تحقیقات جنگل و مرتع

    خدمات ما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این فیلد را پر کنید
    این فیلد را پر کنید
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
    برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

    فهرست